Cennet’e 5 KM – İran Dizisi

پنج کیلومتر تا بهشت – Penc Kilometr Tâ Beheşt (Cennet’e 5 km) IRIB TV3‘ün Ramazan 2011’de yayımladığı, 24 bölümlük güzel bir dizidir.

cennet

 

ifilmtv‘den özetle dizinin konusu şöyledir:

“Dindar bir genç olan Emir Hüseyin (Mehdi Sulukî), babası gibi saydığı Humayun Bey (Daryuş Ferheng)’in şirketinde çalışmaktadır. Şirket soyulup, Emir Hüseyin ortadan kaybolunca herkes onu hırsız olarak görür. Ancak, Humayun Bey’in kızı Ayda (Şebnem Gülihani), Emir Hüseyin’in suçsuzluğunu isbata çalışır.”

Ailece izlenilebilecek çok güzel bir dizi. Kesinlikle tavsiye ederim.

Diziyi buradan izleyebilirsiniz:

http://www.yenikaynak.com/cennete-5-km.html

İyi seyirler. Selametle.

Yorum bırakın

8 Yorum

  1. iran filmlerine ne zamandır başlamak istiyorum. bir türlü kısmet olmadı.
    siz de yorumlarken biraz daha açarsanız (sadece birazcık daha) iyi olur bence. veya en azından bir puanlama yapabilirsiniz. mesela bu filmi tavsiye edip etmediğiniz anlayamadım. haddimi aştysam kusura bakmayın ilgili oldugum için yazdım

    Cevapla
    • Estağfurullah hocam, yalnız ben film yorumlamıyor, sadece çeviri filmlerimi paylaşıyorum, ki zaten çok beğenmiş olmasam bunları Türkçeye çevirmezdim. İnşallah izleyin, hepsi birbirinden güzel. Hayırlı Ramazanlar. Selametle

      Cevapla
  2. Majid Majidi o kadar başarılıydı ki, ondan sonra İran filmi izlemeye çekindim açıkçası. İnsan ister istemez kıyaslama yapıp bir beklenti içine girebiliyor.
    Henüz fırsat bulamasam da önerdiğiniz filmleri inşallah en yakın zaman da izleyeceğim.

    Cevapla
    • Haklısınız, Mecid Mecidi başlı başına bir ekoldür. Ki, yeri gelmişken, Mecidi’nin yaptığı Peygamber-i Ekrem (s.a.a) filminin inşallah birkaç ay içinde piyasaya sürüleceğini belirteyim. Ancak, şunu da söylemeliyim ki, İslam İnkılabında Mecid Mecidi gibi nice başka yönetmenler de vardır. Çünkü İnkılab tükenmez bir Kevserdir. Her daim canlandıran, bitmek bilmez bir pınardır. İnşallah ileride vakit bulur, bu filmi ve diğerlerini peyderpey izlersiniz. Selametle.

      Cevapla
  3. esra

     /  16 Temmuz 2014

    Öcelikle çeviriniz için ellerinize emeklerinize sağlık, inşallah en kısa sürede izleyeceğim. Majid Majidi müjdesine de çok sevindim. Hazır İran filmleri çevirileri ile ilgilenen birini bulmuşken, acaba Heiran hakkında ne düşünüyorsunuz, onu da çevirmeyi planlıyor musunuz 🙂 Anlamını bilemiyoruz tabi ki ama görüntülerine gönül verip, benim bildiğim iki yıldır çevirisinin yolunu gözleyen binlerce insan var ülkemizde 🙂

    Cevapla
    • Farsça bilseydim baş üstüne derdim hemen. Ancak çevirilerimi İngilizce altyazılardan faydalanarak yapıyorum, sonra Farsçadan seçebildiğim kadarıyla düzenleme ve tashih yapıyorum; tavuğun suyunun suyu misali olmasın diye. Bahsettiğiniz, Şalize Arifpûr yapımı “Hayran” filmini buldum ama İngilizce altyazılı versiyonunu bulamadım. Siz bulursanız haberdar edin, çevireyim inşallah. Selametle.

      Cevapla
  4. elisa

     /  30 Temmuz 2014

    merhaba.ben en çok da ahlak açısından iran filmlerini tercih ediyorum.ingilizcem biraz daha iyi olsa ve vaktim olsa ben çevirip internette yayınlamayı çok isterdim.lütfen elinizden geliyorsa bu hizmetten bizi mahrum etmeyin.yüklediğiniz filmler çok güzel.çok beğendim..çok ama çok tşk ederim.film izlemeyi çok seven biri olarak.lütfen devamını bekliyoruz.lütfen.
    http://www.shiasource.com/forever-young/1406 bu siteden faydalanabilirsiniz.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

